Her finner du informasjon om trykkmetoder vi bruker for å merke dine firmagaver.
Pad-Trykk er en industriell teknologi for trykk av reklameartikler. Den er spesielt egnet for trykk av mindre logoer og motiver (opptil ca. 7 cm) på runde flater feks penner og krus. Temaer kan ha opptil 4 farger, men det er ikke mulig å skrive ut jevne fargevalg. Pad print er egnet for reklameartikler av forskjellige materialer - metall, glass, plast, tre, lær, keramikk.
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Screenprint er best egnet for trykk av reklameartikler med glatte og flate overflater, for eksempel tekstiler, papir og plastposer. Det brukes også på runde produkter som krus, papirvarer, flasker og mer. Silketrykk er ikke egnet for bilder i fullfarge med fargeoverganger (for eksempel fotografier). Serigrafi kan trykke motiver med opptil 8 farger. En bestemt prosedyre - såkalt separasjon - kan simulere trykk i fullfarge.
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Lasergravering
En av de mest holdbare trykkteknikerne som tilbyr presise og holdbare motiver inngravert direkte i overflaten på reklameartikkelen. Takk være dette har motivet lang levetid. Lasergravering er egnet for merkevare av metall eller metalliserte reklameartikler, tre eller plast. Lasergravering er også mulig på fleece-tekstiler.
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Embossing er en fargeløs trykkteknikk for reklameartikler laget av lær, PU-lær, papir eller tekstiler. Pregingen tilbyr to varianter - blind preging og folio preging. Når du bruker blind preging, har de resulterende motivene en litt mørkere farge enn det omkringliggende materialet. Motivene i foliemaleri er fylt ut med farget folie - oftest sølv eller gull.
Elegant
Lang levetid
Høy pris for små ordre
Blind preging lar deg ikke spesifisere fargen på motivet
Preging er ikke egnet for motiver med små detaljer
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Maskinbroderi brukes for merking av klær og reklameartikler laget av tekstilmaterialer. Broderte motiver kan inneholde opptil 15 forskjellige farger. Takket være holdbarheten er broderiet også egnet for merkevarebygging av arbeidsklær. Ved å brodere motivet på et eget stoffstykke, får du en applikasjon - et flott salgsfremmende element som folk liker å ta og sy til en favorittdel av klærne, ryggsekken eller andre synlige steder.
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Digitaltrykk av tekstiler og reklameartikler gir en friere hånd i utarbeidelsen av motiver. Disse kan være i fullfarge - for eksempel fotografier - og kan strekke seg til kantene på tekstiler og andre produkter. Mindre kompliserte og dyre forberedelser for selve trykkprosessen, så det er også egnet for mindre bestillinger. Overflaten for digital trykk er kanskje ikke helt glatt.
Text
Text
Text
Text
Text
Text